Caffénation
Het is allemaal begonnen met een juice- en espressobar in 1997. Dit was mijn eerste eigen bedrijf.
In 2003 startte ik Caffénation, de eerste 'specialty coffee bar' in België, en in 2010 begonnen we zelf onze branding te doen. Sindsdien zijn we een begrip geworden over heel Europa - we verdelen onze koffies aan zowel particulieren als professionals in tien Europese landen.
Onze ambitie als merk is om de beste koffie ter wereld te serveren. Daarom zijn we ook met onze eigen branding gestart. Meer en meer gaan wij zelf de groene koffiebonen op origine aankopen, die we dan hier in België branden. De koffie wordt dan in vrolijke, gekleurde zakjes verkocht, die ons merk gemakkelijk herkenbaar maken.
We werken nu met vierentwintig mensen, nationaal en internationaal, aan Caffénation. Als ik merk dat we er als groep alles aan gedaan hebben om een zo perfect mogelijk resultaat neer te zetten, dan ben ik blij.
Bekijk alle producten van Caffénation
Wat is de rode draad in je werk?
Liefde voor het product en de klant.
Waar haal je je dagdagelijkse inspiratie?
Uit mijn reizen.
Welke grote droom koester je?
Nooit meer slechte koffie.
Mocht je vandaag niet doen wat je doet, wat zou je dan wel willen doen?
Professioneel sporter.
Vertel ons iets over jou dat we nog niet weten maar dat je typeert.
100% voldoening halen uit het werk lukt nooit. Het constant schaven en dingen in vraag stellen is mijn stijl en zorgt voor innovatie en verbetering.